Všeobecné obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují práva a povinnosti mezi Ing. Michaelou Skala, se sídlem Bělohorská 1703/144, Praha 6, 169 00, IČO: 07373236, (dále jen „Poskytovatel“) a klienty (dále jen „Objednatel“), kteří využívají služeb poskytovaných Poskytovatelem. Objednatel je podnikatelem ve smyslu ustanovení § 420 nebo spotřebitelem ve smyslu ustanovení § 421 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník (dále jen „OZ“).

2. Právní vztahy a řízení

Právní vztahy mezi Poskytovatelem a Objednatelem se řídí právním řádem České republiky. Vztahy neupravené smlouvou a těmito VOP se řídí OZ.

3. Poskytované služby

Poskytovatel poskytuje služby školení, mentoringu a konzultací (dále jen „Služby“). Služby zahrnují poskytování informací a rad zaměřených na osobní rozvoj, podnikání a jiné oblasti dle specifikace Služby.

4. Objednávka a uzavření smlouvy

  1. Objednatel objednává Služby u Poskytovatele e-mailem na adrese michaela@michaelaskala.cz, telefonicky nebo jiným dohodnutým způsobem.

  2. Přihlášení do kurzu/semináře je závazné. O přijetí přihlášky obdrží Objednatel potvrzení e-mailem.

  3. Smlouva o poskytnutí Služeb je uzavřena momentem doručení přijetí návrhu smlouvy o službách ze strany Poskytovatele Objednateli. Přijetí návrhu této smlouvy se realizuje e-mailem bez elektronického podpisu.

  4. Uzavřením smlouvy Objednatel souhlasí s těmito VOP a se zpracováním osobních údajů.

5. Platební podmínky

  1. Ceny za poskytované Služby jsou uvedeny na webových stránkách Poskytovatele nebo jsou sděleny individuálně Objednateli.

  2. Objednatel je oprávněn uhradit cenu za objednanou službu třemi způsoby:

    • Bezhotovostním převodem na účet, uvedený na faktuře

  3. Platba je považována za uskutečněnou v okamžiku připsání celé částky na účet Poskytovatele.

6. Zrušení a změna objednávky

  1. Objednatel má právo zrušit nebo změnit objednávku Služby nejpozději 48 hodin před sjednaným termínem. Pokud tak neučiní, nemá nárok na vrácení uhrazené částky, podle Storno a platebních podmínek.

  2. Poskytovatel si vyhrazuje právo zrušit nebo změnit termín Služby z důvodu nepředvídatelných okolností. V takovém případě bude po domluvě nabídnut Objednateli nový termín, případně vrácena již uhrazená cena.

  3. Poskytovatel má právo požadovat finanční náhradu v případě, že Objednatel se nezúčastní, případně zruší svoji účast v těchto případech:

    • Při neomluvené účasti – 100% náhrada

    • Písemně poštou nebo na uvedený e-mail:

      • 15 kalendářních dnů před kurzem – žádný storno poplatek

      • 48 hodin před kurzem – storno poplatek 50% ceny kurzu

  4. Při přerušení účasti během kurzu ze strany Objednatele se kurzovné nevrací, ať jsou důvody jakékoli.

  5. V případě, že Objednatel zruší již objednaný a uhrazený kurz, kterého se nemůže sám účastnit, má možnost za sebe najít náhradu a převést na ni již realizovanou platbu v plné výši. Toto neplatí, pokud se náhrada za Objednatele na tento kurz již předtím sama přihlásila.

  6. Pokud Objednatel nezaplatí řádně, včas a v plné výši platbu na účet Poskytovatele, je Poskytovatel oprávněn kurz/seminář zastavit nebo přerušit. Pokud ani přes výzvu Poskytovatele Objednatel neuhradí platby na účet Poskytovatele, je Poskytovatel oprávněn kurz/seminář skončit a vyúčtovat Objednateli veškeré prokazatelné náklady související s pracemi vykonanými na kurzu/semináři. Tímto se však Objednatel nezbavuje povinnosti uhradit plnou výši kurzu. Za každý den prodlení s úhradou platby ve prospěch Poskytovatele je tento oprávněn účtovat 0,5% z dlužné částky.

  7. Při vyplnění závazné přihlášky u otevřeného kurzu a neomluvené účasti na přihlášeném kurzu dle VOP, je povinen Objednatel uhradit kurzovné nejpozději 5 dní po obdržení faktury za tento kurz. Za každý den prodlení s úhradou platby ve prospěch Poskytovatele je tento oprávněn účtovat 0,5% z dlužné částky.

7. Odpovědnost a záruky

  1. Poskytovatel poskytuje Služby na základě svých znalostí a zkušeností, avšak negarantuje dosažení konkrétního výsledku nebo úspěchu. Poskytované informace a rady mají pouze informativní charakter.

  2. Objednatel bere na vědomí, že úspěch závisí na jeho vlastním úsilí, schopnostech a dalších faktorech, které nemůže Poskytovatel ovlivnit.

  3. Poskytovatel nenese odpovědnost za jakékoli škody vzniklé v důsledku využívání poskytovaných informací nebo rad.

8. Ochrana osobních údajů

  1. Poskytovatel zpracovává osobní údaje Objednatele v souladu s platnými právními předpisy a svými zásadami ochrany osobních údajů.

  2. Podrobné informace o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v dokumentu Ochrana osobních údajů, který je dostupný na webových stránkách Poskytovatele.

9. Závěrečná ustanovení

  1. Tyto VOP jsou platné a účinné od 20.5.2024.

  2. Poskytovatel si vyhrazuje právo tyto VOP kdykoliv změnit. Nová verze VOP je účinná jejím zveřejněním na webových stránkách Poskytovatele.

  3. V případě sporů vyplývajících z těchto VOP se smluvní strany zavazují řešit spory přednostně smírnou cestou. Pokud nedojde ke smírnému řešení, jsou spory řešeny příslušnými soudy České republiky.

10. Právo odstoupit od smlouvy

  1. Objednatel má právo odstoupit od smlouvy o poskytnutí služeb do 14 dnů bez udání důvodu, pokud byla smlouva uzavřena na dálku.

  2. Lhůta pro odstoupení od smlouvy uplyne 14 dnů ode dne uzavření smlouvy.

  3. Své rozhodnutí odstoupit od smlouvy je povinen Objednatel oznámit Poskytovateli prostřednictvím e-mailu na michaela@michaelaskala.cz.

  4. V případě odstoupení od smlouvy vrátí Poskytovatel uhrazenou částku do 14 dnů od oznámení o odstoupení od smlouvy, avšak pouze v případě, pokud jsou v souladu se storno podmínkami uvedenými výše v rámci těchto VOP.

  5. V případě, že cena kurzu/semináře byla uhrazena převodem, Objednatel bere na vědomí a souhlasí, že mu tyto prostředky budou zaslány na jeho bankovní účet. V těchto případech je nutné, aby Objednatel sdělil číslo bankovního účtu a kód banky, aby Poskytovatel mohl dostát svým závazkům.

11. Důsledky odstoupení od smlouvy

  1. Pokud Objednatel odstoupí od Smlouvy, Poskytovatel je povinen uhrazenou cenu kurzu/semináře vrátit bez zbytečných prodlev a v každém případě nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy byl Poskytovatel informován o rozhodnutí Objednatele odstoupit od Smlouvy, avšak pouze v případě, pokud jsou v souladu se storno podmínkami uvedenými výše v rámci těchto VOP.

  2. Poskytovatel má právo požadovat finanční náhradu v případě, že Objednatel se nezúčastní, případně zruší svoji účast v těchto případech:

    • Při neomluvené účasti – 100% náhrada

    • Písemně poštou nebo na uvedený e-mail: michaela@michaelaskala.cz

      • 7 kalendářních dnů před kurzem – žádný storno poplatek

      • 48 hodin před kurzem – storno poplatek 50% ceny kurzu

12. Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy

(vyplňte prosím tento formulář a pošlete jej zpět na michaela@michaelaskala.cz pouze v případě, že chcete odstoupit od Kupní Smlouvy)

Adresát:
Ing. Michaela Skala
Email: michaela@michaelaskala.cz

Odesílatel:
Jméno Objednatele:
Adresa Objednatele:
Číslo objednávky (VS):
Uhrazeno z účtu (nebo jinou formou):
Uhrazeno dne:
Oznamuji Vám, že tímto odstupuji od Kupní Smlouvy o nákupu kurzu/semináře.
Číslo bankovního účtu, na který máme poukázat peníze zpět:
Datum:
Podpis spotřebitele:
(pouze pokud je tento formulář zasílán v papírové podobě)

Platnost těchto všeobecných obchodních podmínek je od 20.5.2024.